Pojke är lika med blått???

Efter lite justeringar har jag nu landat i en färdig ”födelsetavla” (eller vad det nu heter) till Leopold. Jag vill inte påstå att jag är väldigt stolt över att behöva erkänna min miss att vrida om 2012 till 2102 och därmed ändra sonens födelseår med nästintill 100 jordår!!! Det löste sig dock på bästa sätt… uppmärksamma att ”bästa sätt” inte betyder att jag tycker det är bra. Eftersom jga nu godtyckligt påpekat min missantar jag att jag får skylla mig själv då allas ögon dras till denna gedigna ”bästa sätt” lagning vilket syns med blotta ögat. Men jag tröstar mig med att bilden å andra sidan ska hänga bakom ett tavelglas på en vägg, ovanför en fåtölj så är min förhoppning att ingen går fram, ställer sig i fåtöljen och granskar bilden. Nåja bilden blev färdig sånär som en ram som ska inhandlas inom snar framtid och alla uppgifter stämmer till fullo. På återseende Anna


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Annas kosmos

Om konstens ofantliga värld (och andra livsbejakande företeelser) i alla dess olika kulörer.

RSS 2.0