Smurfbesök

Då jag inte behaga hitta någon smurfig tavla i rätt format och storlek till sonens tomma väggar föll det sig sannerligen av godtyckligt slag att ta fram redskap och skapa på eget bevåg. Jag spånade lite idéer och bilderna nedan visar resultatet. Det var i förrgår kväll när sonen hade slutit sina ögon som jag började skapa och det var först framåt småtimmarna som resultatet lös med sin glans över vardagsrumsbordet. Jag må säga att jag känner mig belåten med resultatet. Dock lyckades jag sätta blåa fläckar över det vita högglansbordet som jag snällt fick skrubbar bort med jordens alla medel för att bordet skull återfå sin forna glans. Jag är inte desto mindre glatt överraskad att jag lyckades bibehålla mina kläder (eller det förkläde jag behagat knyta om mig) fria från denna blåa gegga. Nåja tavlorna är uppspikade på väggen och för egen del fick jag inspiration till att fortsätta måla smurfiga tavlor, fast kanske inte på det vita bordet. Med värme Anna


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Annas kosmos

Om konstens ofantliga värld (och andra livsbejakande företeelser) i alla dess olika kulörer.

RSS 2.0